מערך התחבורה הציבורית יתוגבר; לימודי הנהיגה יחזרו

בנצי לייזרוביץ No Comments on מערך התחבורה הציבורית יתוגבר; לימודי הנהיגה יחזרו

חלק מהקווים שהושבתו יחזרו לפעול בעיקר במקומות הנותנים שירות למרכזי תעסוקה ומרכולים. יחד עם זאת התחבורה הציבורית תמשיך לפעול עד לשעה 20:00 בערב מידי יום, ופעילותה תיפסק בסופי השבוע

Public transportation in Jerusalem on March 24, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ??????? ????????? ?????? ?????? ??????? ????? ??????? ???? צילום: פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התחבורה הציבורית מתגברת את מערך הקווים כחלק מהנחיות הממשלה המאפשרות הגדלת מספר האנשים המורשים לצאת מהבית לעבודה. בנוסף שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' עדכן כי ‏במסגרת המאמצים להחזיר את המשק לרמה מסויימת של תפקוד בשגרת קורונה זהירה, הנחתי את אנשי אגף הרישוי במשרד התחבורה לאשר החזרה של לימודי הנהיגה והמבחנים המעשיים תחת הנחיות הגיינה קפדניות החל ממחר.

מדובר על 4100 משקי בית של מורי נהיגה שמתפרנסים מזה ועשרות אלפי תלמידים באמצע הלימודים, הסביר סמוטריץ'.

תגבור מערך התחבורה הציבורית: ברשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה נקבע כי יתוגברו קווי התחבורה הפעילים, ויתווספו חלק קווי תחבורה ציבורית שפעילותם הופסקה לפני כחודש ומרשתים את הציבור למרכזי תעסוקה, מרכולים.

החזרה לפעילות תערך בהדרגה, החל ממחר (שני) ובהתאם ליכולת מפעילי התחבורה לגייס נהגים שהוצאו לחל"ת.

על פי הוראות הממשלה, המשק לא חוזר לפעילות מלאה ונאסרת היציאה מהבית שלא לצרכים חיוניים. גורמי המקצוע ברשות הארצית לתחבורה ציבורית הנחו את מפעילי התחבורה לתגבר קווים שבהם נרשם עומס.

התחבורה הציבורית תמשיך לפעול עד לשעה 20:00 בערב מידי יום, ופעילותה תיפסק בסופי השבוע. בעקבות התקנות לציבור, על פי התקנות לשעת חירום, נוסעי התחבורה הציבורית נדרשים לחבוש מסכה. לא תתאפשר נסיעה ללא מסיכה. בנוסף נקבע כי לא ניתן יהיה לשלם לנהג במזומן, והנוסעים צריכים להטעין את כרטיס הרב-קו לפני העלייה לאוטובוס.

מאז החל משבר נגיף קורונה, פעלו ברשות הארצית לתחבורה ציבורית לשמירה על בריאות הנהגים והנוסעים. שורת הנוסעים הראשונה בסמוך לנהג תישאר ריקה, ובכל קו תותר נסיעה של 20 נוסעים לכל היותר.



0 תגובות